dilluns, 30 de maig del 2011

CORREU ENVIAT AL CONSELLER PUIG







Conseller,

Vergonya aliena es el que em produeix veure les ORDRES que es dònen des del Departament d'Interior d'una Generalitat que se suposa que ens representa.

Vergonya aliena es el que em produeix veure les actuacions d'uns mossos d'esquadra que se suposa que estan per DEFENSAR l'ordre públic i la ciutadania.

Vergonya aliena es el que em produeix el poc RESPECTE dels mossos envers un ciutadà que només està manifestant-se pacificament pels seus drets.

Vergonya aliena es el que em produeix la PROVOCACIÓ ("ven aquí si tienes...").

Vergonya aliena es el que em produeix la manca de DECLARACIONS OFICIALS.

Si, Conseller... tot aixó (i d'altres coses que ara mateix no vènen al cas) em produeixen VERGONYA aliena, molta, tanta que em fa sentir incòmode en mans d'un Govern que, tot i no haver-lo votat jo, ha estat triat "democràticament".

Només demano REFLEXIÓ.

Montserrat González Recasens

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada